Šajā interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Patērētājs, no otras puses, (Ministru kabineta noteikumi Nr.255, ”Noteikumi par distances līgumu”, Izdoti saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardības likuma 10. panta otro daļu) noslēdz šādu Distances Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Patērētājam preces, atbilstoši Patērētāja pasūtījumam.
1. Pasūtīšanas, piegādes un samaksas kārtība
Patērētājs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot iegādājamo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci, lietojot interneta veiklā iestrādātos maksājuma rīkus vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 7-14 dienu laikā, kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Patērētāju.
2. Atteikuma tiesības
Patērētājs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Patērētājam uz norādīto e-pastu pēc Patērētāja pieprasījuma.
Patērētāja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atgriezt preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radušies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Patērētājs.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 10. panta otro daļu un LR Ministru kabineta noteikumu Nr.255 (Noteikumi par distances līgumu) 22. punktu, Patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- pircējs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. pants nosaka, ka “patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā”. Pārdevējs patur tiesības Patērētājam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
3. Preču atgriešana
Atgrieztajai precei ir jābūt neskartai, neizmantotai, nelietotai un oriģinālā iepakojumā, lai to varētu atgriezt.
Lai atgrieztu preci, lūdzu, sazināties, rakstot uz info@elliandhugo.lv. Ja preces atgriešana tiks akceptēta, Pārdevējs nosūtīs Patērētājam atgriešanas nosūtīšanas etiķeti, kā arī norādījumus par to, kā un kur nosūtīt preci. Preces, kas tiek atgrieztas, iepriekš nepieprasot atgriešanu, netiks pieņemtas.
4. Bojājumi un defekti
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 30. pants nosaka, ka ”piegādājot preci Patērētājam, preces zuduma vai bojājuma risks pāriet Patērētājam ar brīdi, kad Patērētājs vai viņa pārstāvis ir ieguvis preci valdījumā”.
Patērētājs apņemas pārbaudīt pasūtījumu, to saņemot, un sazināties ar Pārdevēju, ja ir konstatēi defekti, bojājumi vai ir saņemta kļūdaina prece, lai Pārdevējs var izvērtēt problēmu un sniegt risinājumu.
5. Izņēmumi
Preces, kas tiek izgatavotas pēc Patērētāja norādījumiem, vai preces, kas ir nepārprotami personalizētas, nevar tikt atgrieztas.
Dāvanu kartes un preces, kas ir iegādātas izpārdošanā, nevar tikt atgrieztas.
6. Apmaiņa
Ātrākais ceļš, lai saņemtu vēlamo preci, ir atgriezt iegādāto preci, un, kolīdz atgrieztā prece ir pieņemta, veikt jaunu pirkumu.
7. Atmaksa
Pārdevējs apņemas sazināties ar Patērētāju, pēc atgrieztās preces saņemšanas un apskates, lai apstiprinātu, vai atmaksa par pirkumu tiek piešķirta vai nē. Atmaksas piešķiršanas gadījumā, pilna summa par preces iegādi tiks atgriezta, izmantojot Patērētāja sniegtos maksājuma datus.